“Po miesiącu trwania kursu mam tylu super klientów, że nie ogarniam i już deleguję zadania dalej!” – mówi Kasia

Chcesz tak samo?
Pomoże Ci kurs online

KLIENCKIE ESPRESSO [solo]

…czyli jak zacząć współpracę z KLIENTEM PREMIUM.

Nie będziesz czekać do jego zakończenia, aby współpracować z klientami, o jakich marzysz — płacącymi na czas, nienegocjującymi stawek, wdzięcznymi za to, że wspierasz ich biznes.

Chcesz pracować z klientami, którzy sami do Ciebie przychodzą, szanują Twoją wiedzę, ekspertyzę i są gotowi za nie dobrze zapłacić?

Dowiedz się, jak to zrobić w kursie online “Klienckie espresso” [SOLO]. 

9 dostępnych na platformie modułów da Ci  moc KONKRETNYCH i SZYBKICH DO WDROŻENIA 

wskazówek na temat tego jak:

– docierać do klientów premium
– dbać o siebie i swoje granice
– tworzyć oferty, w których klient się zakocha
– wyceniać swoje usługi bez wyrzutów sumienia, że za drogo
– prowadzić odważnie negocjacje i rozmawiać z klientami ich językiem
– budować markę premium, która przyciąga odpowiednich klientów.

“Klienckie espresso” to sama esencja, zero pitu-pitu – to kurs, który stawia firmę na nogi jak szot gorącego espresso.

UWAGA! 

Po wdrożeniu w życie wskazówek z tego kursu Twoje podejście do klientów  wywróci się do góry nogami –  będziesz zarabiać fajne pieniądze i cieszyć się na każdy dzień w pracy.

Trenerka biznesu w LT Empowerment | Mentorka Liderek | Trenerka

Kim jest dla Ciebie KLIENT PREMIUM?
Dla mnie symbol współpracy na najwyższym poziomie, świetne zarobki i relacja na lata. To brak konieczności ciągłego pozyskiwania nowych klientów i wiecznego emocjonalnego rollercostera. To stałość, komfort i praca zgodna z Twoim potencjałem.
Pokażę Ci, jak go pozyskać!

Założyłaś działalność.
Pracujesz jako freelancerka, copywriterka, wirtualna asystentka, graficzka. Świadczysz usługi online.
I wciąż przeliczasz czas na pieniądze.

W tym kursie nauczysz się, jak zamienić przypadkowe współprace na pracę z KLIENTEM PREMIUM, nie martwiąc się o brak zleceń i płynność finansową.

TEN KURS STWORZYŁAM DLA KOBIET, KTÓRE PROWADZĄ FIRMY USŁUGOWE ONLINE I ROZLICZAJĄ SIĘ GODZINOWO.

DLA KOBIET, KTÓRE WCIĄŻ PRZELICZAJĄ CZAS NA PIENIĄDZE.

DLA PRZESIĘBIORCZYŃ, KTÓRE CHCIAŁYBY NAUCZYĆ SIĘ NIENACHALNEJ SPRZEDAŻY.

I PRACOWAĆ Z KLIENTAMI, KTÓRZY DOCENIAJĄ ICH WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI.

Chciałabyś docierać ze swoją ofertą do dobrze płacących klientów? Realizować z nimi ciekawe projekty?

Wiedzieć, gdzie ich szukać i jak rozmawiać, by wybierali właśnie Twoją ofertę?

Być pierwszym wyborem klienta "z wyższej półki"?

Jeśli masz dość budzenia się po nocy ze stresu, że czegoś nie dopilnowałaś...

Dość odbierania SMS-ów i telefonów drżącą ręką...

Dość przeklinania pod nosem, że przecież jest weekend, masz urlop i każdy ma prawo do odpoczynku...

Dość zarwanych nocy i oczu przekrwionych od wgapiania się godzinami w ekran monitora, bo deadline...

Czy zdarzyło Ci się kiedyś pracować z klientem, który nie respektował Twoich granic?

Trenerka biznesu w LT Empowerment | Mentorka Liderek | Trenerka

Z kimś, kto domagał się Twojej dostępności 24 godziny na dobę. 

Z osobą, która nie szanowała Twojego czasu, oczekiwała natychmiastowych reakcji na swoje maile nawet podczas Twojego od trzech miesięcy zapowiadanego urlopu? 

Z klientem, który dzwonił, wysyłała SMS-y i pisał natarczywe wiadomości na Messengerze, jeśli natychmiast nie odpowiadałaś na maila?

Miałaś już klientów, którzy żądali, byś była na każde zawołanie, a mimo to nigdy nie płacili na czas, faktury ginęły na mailach, a księgowa w dniu zapłaty zawsze była na urlopie.

A może masz na koncie współpracę z osobą, która się obrażała, gdy mówiłaś „nie”, w kółko narzekała na Twoją stawkę albo mówiła „Skoro tyle płacę za twoje usługi, to mam prawo wymagać więcej”?

Och, jak dobrze Cię rozumiem!

Wiem, jak to jest. BYŁAM TAM.

Zaliczyłam wszystkie typy dziwnych, trudnych i uciekaj-od-nich-jak-najdalej klientów. 

Nie umiałam stawiać granic, więc wszyscy wchodzili mi na głowę.
Byłam dostępna dla klientów non stop. Pracowałam w weekendy, podczas urlopów, wieczorami. 

Realizowałam zadania “na wczoraj”, przeprowadzałam wielogodzinne konsultacje, za które nikt mi nie płacił i dawałam zniżki na usługi lekką ręką.

Aż w końcu zrozumiałam, że wina nie leży po stronie klienta

Gdybym mu na to nie pozwoliła, nie wszedłby mi na głowę. 

Gdybym wiedziała, jak dotrzeć do tych właściwych, prowadzenie firmy byłoby samą przyjemnością.

NA SZCZĘŚCIE JUŻ TAM NIE JESTEM!

I Ciebie też mogę stamtąd wyprowadzić.

Chcesz coś zmienić? Zacznij od siebie!

Chcesz coś zmienić? Zacznij od siebie!

ZMIANA ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE!

Prowadzisz firmę usługową online i pracujesz z różnymi klientami. Czasem układa się super, ale częściej… lepiej nie mówić.

Zarwane noce i oczy przekrwione od wgapiania się godzinami w ekran monitora to Twoja norma.

Partner i bliscy wiecznie oglądają wyłącznie Twoje plecy zgarbione nad klawiaturą laptopa.

Coraz częściej wręczasz dziecku telefon ze słowami:

“Pograj sobie cichutko, bo mamusia ma teraz ważne spotkanie”.

Wiesz doskonale, że NIE TAK MIAŁO TO WYGLĄDAĆ! 

Marzyłaś o idealnych klientach: płacących, poukładanych, nieroszczeniowych.

Chcesz pracować klientem, który Cię doceni (również finansowo).

Nie chcesz dłużej zadowalać się jazdą autobusem, kiedy możesz pokonywać przedsiębiorcze ścieżki swoim ukochanym Mini Cooperem w kolorze kobaltowym? 

Pokażę Ci, jak to zrobić!

Kilka lat temu byłam w tym samym miejscu. Zmęczona, sfrustrowana, wciąż liczyłam każdą złotówkę i trzęsłam się przed utratą zlecenia.

Na urlop jeździłam z laptopem przyklejonym do ręki. Zresztą… jaki urlop? WOR-KA-TION! 

Aż w końcu zrozumiałam, że jeśli sama o siebie nie zadbam, nikt nie zrobi tego za mnie

Gdzieś jest klient, z którym naprawdę warto pracować. I który chce pracować ze mną. I zapłacić za tę współpracę prawdziwe pieniądze, a nie takie na waciki. 

Pokażę Ci, co zmienić, by pracować tylko z takimi.

Karolina Brzuchalska – dlaczego masz pracować właśnie ze mną?

Mam na imię Karolina i jestem nałogową przedsiębiorczynią.

Wspieram odważne kobiety w realizacji ich marzeń o biznesowej wolności. Pomagam im zbudować silną markę online i zarabiać fajne pieniądze. Jestem trenerką, mentorką, podcasterką. Prowadzę agencję wirtualnego wsparcia Pretty Well Done oraz współtworzę Twardą Oprawę, w której wspieramy debiutujących autorów i autorki w wydawaniu książek.

Głęboko wierzę, że firma zaczyna się w głowie i mam zamiar Ci to udowodnić. 

Kilka lat temu łapałam się każdego zlecenia i nie odmawiałam żadnemu klientowi, który pytał o współpracę. Ogłaszałam się w każdej grupie na Facebooku, pisałam codziennie posty w 4 mediach społecznościowych i ogólnie byłam bardzo zajętym człowiekiem.

Za tą zajętością niestety nie szły odpowiednie pieniądze. 

Ponieważ jednak jestem buntowniczką i lubię marzyć na bogato, gorąco zachęcam do tego też innych. Dlatego kiedy wspomnianej nocy obudziłam się z atakiem paniki i poczuciem totalnego wypalenia zawodowego, powiedziałam: Dość! Od dziś będzie po mojemu albo wcale. Nie po to założyłam firmę, by harować w niej i zarabiać gorzej niż na podrzędnym etacie.

Zaczęłam od siebie. 

I opracowałam metodę przemiany z wiecznie zajętej osoby samoZATRUDNIONEJ na właścicielkę, szefową firmy, która pracuje z tymi klientami, z którymi chce. 

Ten proces nie był łatwy, ale zdecydowanie opłacalny.

Chcesz pracować z klientami premium?
Zacznij od kursu "Klienckie espresso" [solo]

Zadbaj o swój mindset. Dowiedz się, jak wzmacniać poczucie własnej wartości i mieć pewność, że oferujesz klientowi najlepsze rozwiązanie na rynku.

Uwolnij się od presji działania tak jak inni. Twórz oferty, które sprawiają, że klient będzie chciał działać tylko z Tobą. Bądź premium wyborem!

Naucz się wyceniać swoje usługi, nie tylko porównując, ile biorą koleżanki. Poznaj wartość swojej pracy i nie bój się mówić o swoich stawkach!

Powiedz głośne NIE wiecznej zajętości, przemęczeniu, frustracji i wiecznemu kopaniu się z koniem.

Zacznij stawiać granice, dbać o siebie i swoje potrzeby. Pomyśl o tym, jak Ty chciałabyś się czuć w swojej firmie.

Przestań zarabiać wyłącznie na waciki. Naucz się dobrze wyceniać, podnosić stawki, a będziesz miała czas dla dzieci i siebie.

"Klienckie espresso" [solo] to mocny, intensywny i stawiający Twój biznes na nogi kurs online, który pomoże Ci uporządkować i zbudować na nowo Twoją wiedzę o kliencie, stworzyć dla niego ofertę oraz wzmocnić Twoje poczucie własnej wartości.

TEN KURS JEST DLA CIEBIE JEŚLI:

Chcesz pracować z klientami premium i być pierwszym wyborem.

Masz dość pracy z kimkolwiek i brania wszystkich zleceń, jak leci, bo kasa.

Chcesz docierać do odpowiednich klientów i nie tłumaczyć się ze swoich stawek.

Chcesz spać spokojnie i prowadzić firmę z radością.

Chcesz zamienić dupogodziny na skuteczne działanie.

Chcesz pracować kilka godzin dziennie i zarabiać dobre pieniądze.

Co zyskasz, kupując dostęp do kursu
"Klienckie espresso" [solo]?

[moduł MINDSET]

Porozmawiamy o przekonaniach, które bojkotują Twoje działania oraz o tym, jak nad nimi pracować.

[moduł MINDSET]

Nauczysz się technik wzmacniania pewności siebie i prezentowania oferty premium odpowiednim klientom.

[moduł KLIENT]

Zweryfikujesz swoją dotychczasową niszę i sprawdzisz, z jakimi klientami powinnaś pracować.

[moduł ZASADY]

Stworzysz zasady współpracy, którymi chcesz się od dziś kierować, pracując z klientami premium.

[moduł OFERTA]

Napiszesz na nowo swoją ofertę, dostosowując ją do klienta, z którym od dziś chcesz pracować.

[moduł KOMUNIKACJA]

Nauczysz się sztuki negocjacji i komunikacji z klientem premium.
Poznasz typy klientów i nauczysz się z nimi rozmawiać.

[moduł WYCENA]

Porozmawiamy o zasadach i sposobach wyceny oferty premium oraz o tym, czy istnieje finansowy sufit.

[moduł ORGANIZACJA]

Zrozumiesz, że nie musisz pracować 14 godzin przez 6 dni w tygodniu, by zarabiać dobre pieniądze.
Porozmawiamy o organizacji pracy z klientem premium.

[moduł PROMOCJA]

Pokażę Ci, jak skutecznie komunikować swoją markę online, jeśli nie chcesz spędzać w mediach społecznościowych 24h/dobę.

Jak zaprojektowany jest kurs?

MATERIAŁY NA PLATFORMIE

Po starcie otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdziesz nagrania video na do OŚMIU modułów (Mindset, Klient, Oferta, Wycena, Zasady, Komunikacja, Organizacja, Promocja).

Oprócz krótkich filmów ze wskazówkami na platformie znajdziesz też materiały do pracy własnej (ćwiczenia w formie workbooka).

OSOBISTY FEEDBACK

Kurs online "Klienckie espresso" [solo] jest kursem do samodzielnej pracy. Dostęp do materiałów otrzymujesz od razu po zakupie i od razu możesz zacząć działać.

Przez miesiąc od zakupu będziesz mogła mi jednak zadać mailowo pytania, a ja nagram specjalnie dla Ciebie feedback.

Dla kogo JEST ten kurs:

Dla freelancerek, wirtualnych asystentek, graficzek, copywriterek i osób, które rozliczają się za godzinę pracy w usługach online.

Dla kobiet, które mają dość. Chcą dobrze zarabiać i mieć życie oprócz tego.

Dla szefowych, które po kokardę mają ogólnych rad, jak zbudować dochodowy biznes.

Dla przedsiębiorczyń, które potrzebują recepty tu i teraz. I dobrze płacących klientów.

Dla odważnych kobiet, które nie boją się wziąć spraw w swoje ręce i działać!

Dla kogo NIE jest:

Dla osób, które nie są pewne, czego chcą.

Dla kobiet, które są zadowolone ze swojego status quo i nie planują nic zmieniać.

Dla przedsiębiorczyń, które uważają, że to klient musi się zmienić, a one na to poczekają.

Ten program NIE jest także dla Ciebie, jeśli doskonale wiesz, z kim chcesz pracować i umiesz do takich osób dotrzeć.

W każdym innym przypadku – zacznij działać już dziś!

Cena obejmuje:

Dostęp do nagrań, podcastów, materiałów do ćwiczeń (na 6 miesięcy)

Osobisty feedback – odpowiedzi na Twoje najpilniejsze pytania

BONUS
Audyt Twojej oferty

W ciągu 3 miesięcy od zakupu kursu będziesz mogła przesłać mi swoją ofertę dla klientów, a ja skonsultuję ją z Tobą mailowo i dam Ci wskazówki, co warto zmienić/poprawić/ulepszyć.

Ile kosztuje kurs online:

Kurs "Klienckie espresso" [solo] o wartości 999 zł

Osobisty feedback o wartości 500 zł

Audyt Twojej oferty dla klienta o wartości 750 zł

Razem 2299 zł

Cena w przedsprzedaży 699 zł

Chcesz pracować z płacącymi klientami, którzy sami ustawiają się do Ciebie w kolejce?

Pomoże Ci w tym ten bardzo praktyczny i nastawiony na transformację kurs online.

Już po pierwszych lekcjach (moduł MINDSET) zrozumiesz, co możesz zmienić i jak zacząć działać, by docierać do płacących klientów. Po wdrożeniu w życie kilku wskazówek dokonasz rewolucji w swojej firmie i będziesz ją prowadzić z prawdziwą satysfakcją.
Karolina Brzuchalska_2

Co mówią inni o pracy ze mną?

Bardzo polecam! Przed rozpoczęciem kursu miałam OGROMNY problem, żeby pozyskać nowych klientów — choćby jakichkolwiek. Byłam dość sceptycznie nastawiona, bo czytałam już niemal wszystko, co dotyczyło pozyskania klienta. Po miesiącu trwania kursu mam tylu super klientów, że nie ogarniam i już deleguję zadania dalej 🙂 Praktyczna wiedza i wsparcie Karoliny, było przełomem w moim myśleniu i podejściu do klienta, poszukiwania go, ale i sposobu wysyłania ofert.

Kasia

Szczerze polecam, gdyż Karolina wyczerpuje tematykę, Moja przygoda z Karoliną zaczęła się od kursu “Gdzie ci klienci”, bardzo spodobał mi się sposób, w jaki dzieli się ona wiedzą. 
W trakcie programu Karolina pomogła mi wystartować z biznesem i znaleźć niszę, w której poczułam się dobrze. Polecam wszystkim współpracę z Karoliną – ona potrafi poukładać w głowie, przemycając przykłady z praktyki. Nie podaje zawsze gotowych rozwiązań, ale pokazuje gdzie szukać rozwiązań. Dodatkowo mobilizuje do działania i zawsze chętnie odpowiada na wszystkie pytania.

Aleksandra

Polecam, zwłaszcza jeśli już próbowałaś innych kursów i nic to nie dało. Ten kurs to inne spojrzenie na temat rozwijania biznesu i szukania klientów. Jeśli na dźwięk “porozmawiaj z potencjalnym klientem” paraliżuje Cię strach, tu dowiesz się jak to zrobić. Miałam już dość powtarzania tych samych biznesowych podstaw – tu w końcu było inaczej.

Dominika

Najczęściej zadawane pytania

Kurs sprawdzi się zarówno dla osób, które dopiero myślą o założeniu firmy, jak i dla tych, które już działają jakiś czas – układa podstawy biznesu, wzmacnia mindset, daje praktyczne wskazówki, jak pozyskać klientów premium (i nie tylko).

Nie. Kurs zaprojektowałam dla kobiet, które prowadzą działalność usługową. Nie znajdziesz w nim strategii sprzedaży produktów fizycznych, a wskazówki, jak zdobywać klienta premium na usługi online.

Ty o niej decydujesz. Od razu po zakupie otrzymujesz na 6 miesięcy dostęp do wszystkich materiałów online kursu “Klienckie espresso” [solo]. Znajdziesz tam nagrania video, podcasty, workbook, materiały do ćwiczeń. 

Zachęcam Cię do przechodzenia lekcji po kolei i notowania pytań. Potem możesz mi je wysłać mailem, a ja nagram dla Ciebie osobisty feedback.

Jeśli zdecydujesz się na audyt oferty – wyślij mi ją mailem. Odpowiedź otrzymasz w przeciągu 7 dni.

Nie. Wszystkie materiały na platformie zostały nagrane od zera i nigdy wcześniej nie pojawiły się na moich szkoleniach. Wiedza może się częściowo powtórzyć, ale w tym kursie uczę zupełnie nowego podejścia do sprzedaży usług.

Materiały z programu będą dla Ciebie dostępne od razu. 

Będziesz mogła z nich korzystać przez 6 miesięcy od zakupu.

Bo zależy mi na Twoich rezultatach 🙂 Jeśli nie będziesz zmotywowana do pracy, nigdy nie zmienisz swojego podejścia do prowadzenia firmy.

Tak. Otrzymasz fakturę z 23% vatem (cena na stronie jest ceną brutto).

Sprawdź foldery „Spam” i „Oferty” – zdarza się, że maile trafiają w to miejsce.

Jeżeli ich tam nie znajdziesz, napisz do mnie na adres: kontakt@prettywelldone.pl

Jesteś gotowa na pracę z klientami premium?
Poznaj nowe metody na ich pozyskanie
podczas kursu online "Klienckie espresso" [solo].

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close