“Po miesiącu trwania kursu mam tylu super klientów, że nie ogarniam i już deleguję zadania dalej!” – mówi Kasia

Chcesz tak samo?
Dołącz do mojego programu:

KLIENCKIE ESPRESSO

…czyli jak zacząć współpracę z KLIENTEM PREMIUM.

Nie będziesz czekać do jego zakończenia, aby współpracować z klientami, o jakich marzysz — płacącymi na czas, nienegocjującymi stawek, wdzięcznymi za to, że wspierasz ich biznes.

Chcesz pracować z klientami, którzy sami do Ciebie przychodzą, szanują Twoją wiedzę, ekspertyzę i są gotowi za nie dobrze zapłacić?

Dołącz do programu online “Klienckie espresso”. 

Podczas 3 miesięcy dostaniesz ode mnie moc KONKRETNYCH i SZYBKICH DO WDROŻENIA 

wskazówek na temat tego jak:

– docierać do klientów premium
– tworzyć oferty, w których klient się zakocha
– wyceniać swoje usługi bez wyrzutów sumienia
– prowadzić negocjacje i rozmawiać z klientami ich językiem
– budować markę premium, która przyciąga odpowiednich klientów.

“Klienckie espresso” to sama esencja, zero pitu-pitu – program, który stawia firmę na nogi jak szot gorącego espresso.

UWAGA! 

Nabór na pierwszą edycję zakończył się. Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o starcie kolejnej, zapisz się na listę:

Kim jest dla Ciebie KLIENT PREMIUM?
Dla mnie symbol współpracy na najwyższym poziomie, świetne zarobki i relacja na lata. To brak konieczności ciągłego pozyskiwania nowych klientów i wiecznego emocjonalnego rollercostera. To stałość, komfort i praca zgodna z Twoim potencjałem.
Pokażę Ci, jak go pozyskać!

Prowadzisz firmę usługową online i borykasz się z problemem pozyskiwania klientów? Zdarza się, że podejmujesz się każdego zlecenia, by budżet się spiął?


W tym programie nauczysz się, jak zamienić przypadkowe współprace na pracę z KLIENTEM PREMIUM, nie martwiąc się o brak zleceń i płynność finansową.

TEN PROGRAM STWORZYŁAM SPECJALNIE DLA KOBIET, KTÓRE PROWADZĄ FIRMY USŁUGOWE ONLINE.

DLA KOBIET, KTÓRE ROZLICZAJĄ SIĘ GODZINOWO I PRZELICZAJĄ CZAS NA PIENIĄDZE.

DLA PRZESIĘBIORCZYŃ, KTÓRE CHCIAŁYBY NAUCZYĆ SIĘ NIENACHALNEJ SPRZEDAŻY.

I PRACOWAĆ Z KLIENTAMI, KTÓRZY DOCENIAJĄ ICH WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI.

Chciałabyś docierać ze swoją ofertą do dobrze płacących klientów? Realizować z nimi ciekawe projekty?

Wiedzieć, gdzie ich szukać i jak rozmawiać, by wybierali właśnie Twoją ofertę?

Być pierwszym wyborem klienta "z wyższej półki"?

Jeśli masz dość budzenia się po nocy ze stresu, że czegoś nie dopilnowałaś...

Dość odbierania SMS-ów i telefonów drżącą ręką...

Dość przeklinania pod nosem, że przecież jest weekend, masz urlop i każdy ma prawo do odpoczynku...

UWAGA! 

Nabór na pierwszą edycję zakończył się. Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o starcie kolejnej, zapisz się na listę:

Czy zdarzyło Ci się kiedyś pracować z klientem, który nie respektował Twoich granic?

Z kimś, kto domagał się Twojej dostępności 24 h/dobę. 

Z osobą, która nie szanowała Twojego czasu, oczekiwała natychmiastowych reakcji na swoje maile nawet podczas Twojego od trzech miesięcy zapowiadanego urlopu? 

Z klientem, który dzwonił, wysyłała SMS-y i pisał natarczywe wiadomości na Messengerze, jeśli natychmiast nie odpowiadałaś na maila?

Miałaś już klientów, którzy żądali, byś była na każde zawołanie, a mimo to nigdy nie płacili na czas, faktury ginęły na mailach, a księgowa w dniu zapłaty zawsze była na urlopie.

A może masz na koncie współpracę z osobą, która się obrażała, gdy mówiłaś „nie”, w kółko narzekała na Twoją stawkę albo mówiła „Skoro tyle płacę za twoje usługi, to mam prawo wymagać więcej”?

Och, jak dobrze Cię rozumiem!

Przez pierwsze kilka lat prowadzenia działalności walczyłam o zlecenia na wiele sposobów. 

Byłam dostępna dla klientów non stop. Pracowałam w weekendy, podczas urlopów, wieczorami. 

Realizowałam zadania “na wczoraj”, przeprowadzałam wielogodzinne konsultacje, za które nikt mi nie płacił i dawałam zniżki na usługi lekką ręką.

I mimo to spotykałam się z niezadowoleniem, narzekaniami na wysoką stawkę i ciągłymi pytaniami “dlaczego tak drogo”.

Aż w końcu zrozumiałam, że wina nie leży po stronie klienta

Gdybym mu na to nie pozwoliła, nie wszedłby mi na głowę. 

Gdybym wiedziała, jak dotrzeć do tych właściwych, prowadzenie firmy byłoby samą przyjemnością.

Chcesz coś zmienić? Zacznij od siebie!

Chcesz coś zmienić? Zacznij od siebie!

ZMIANA ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE!

Prowadzisz firmę usługową online i pracujesz z różnymi klientami. Czasem układa się super, ale niektóre zlecenia przypominają współpracę z klientem z piekła rodem. 

Wiesz doskonale, z kim nie chcesz pracować. Tylko jak dotrzeć do tego idealnego: płacącego, poukładanego, który szanuje Twój czas, umiejętności i Twoje zdanie?

Chciałabyś pracować z osobami z klasą. Z klientami, których w myślach klasyfikujesz w kategorii „premium”. Dlaczego masz zadowalać się jazdą autobusem, kiedy możesz pokonywać przedsiębiorcze ścieżki swoim ukochanym Mini Cooperem w kolorze kobaltowym? 

Kilka lat temu też jeździłam tramwajem i godziłam się na półśrodki. Do chwili, kiedy przez kilka tygodni z rzędu budziłam się ze stresu o trzeciej nad ranem i myślałam o jednej z wielu trudnych współprac, które w tamtym czasie realizowałam. 

Podczas jednej z takich bezsennych nocy zrozumiałam, że jeśli sama nic nie zmienię, to nikt nie zrobi tego za mnie. Że gdzieś tam jest klient, z którym chcę pracować, a on będzie chciał pracować ze mną. I zapłacić za tę współpracę prawdziwe pieniądze, a nie takie na waciki. 

Tej nocy zaczął się proces mojej zmiany, przez którą chciałabym dziś przeprowadzić Ciebie. Pokażę Ci, co powinnaś zmienić, by pracować z klientami premium. 

UWAGA! 

Nabór na pierwszą edycję zakończył się. Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o starcie kolejnej, zapisz się na listę:

Karolina Brzuchalska – kilka słów o mnie

Mam na imię Karolina i jestem nałogową przedsiębiorczynią. 

Wspieram odważne kobiety w realizacji ich marzeń o biznesowej wolności. Pomagam im zbudować silną markę online i zarabiać fajne pieniądze. Jestem trenerką, mentorką, podcasterką. Prowadzę agencję wirtualnego wsparcia Pretty Well Done oraz współtworzę Twardą Oprawę, w której wspieramy debiutujących autorów i autorki w wydawaniu książek.

Głęboko wierzę, że firma zaczyna się w głowie i mam zamiar Ci to udowodnić. 

Kilka lat temu łapałam się każdego zlecenia i nie odmawiałam żadnemu klientowi, który pytał o współpracę. Ogłaszałam się w każdej grupie na Facebooku, pisałam codziennie posty w 4 mediach społecznościowych i ogólnie byłam bardzo zajętym człowiekiem. 

Za tą zajętością niestety nie szły odpowiednie pieniądze. 

 

Ponieważ jednak jestem buntowniczką i lubię marzyć na bogato, gorąco zachęcam do tego też innych. Dlatego kiedy wspomnianej nocy obudziłam się z atakiem paniki i poczuciem totalnego wypalenia zawodowego, powiedziałam: Dość! Od dziś będzie po mojemu albo wcale. Nie po to założyłam firmę, by harować w niej i zarabiać gorzej niż na podrzędnym etacie.

Zaczęłam od siebie. 

I opracowałam metodę przemiany z wiecznie zajętej osoby samoZATRUDNIONEJ na właścicielkę, szefową firmy, która pracuje z tymi klientami, z którymi chce. 

Ten proces nie był łatwy, ale zdecydowanie opłacalny. 

Chcesz pracować z klientami premium?
Dołącz do programu "Klienckie espresso"

Zadbaj o swój mindset. Dowiedz się, jak wzmacniać poczucie własnej wartości i mieć pewność, że oferujesz klientowi najlepsze rozwiązanie na rynku.

Uwolnij się od presji działania tak jak inni. Twórz oferty, które sprawiają, że klient będzie chciał działać tylko z Tobą. Bądź premium wyborem!

Naucz się rozpoznawać, z jakim klientem masz do czynienia i mówić jego językiem. Poznaj argumenty, które trafiają do określonego typa klienta.

"Klienckie espresso" to mocny, intensywny i stawiający Twój biznes na nogi program online, który pomoże Ci uporządkować i zbudować na nowo Twoją wiedzę o kliencie, stworzyć dla niego ofertę oraz wzmocnić Twoje poczucie własnej wartości.

TEN PROGRAM JEST DLA CIEBIE JEŚLI:

Chcesz pracować z klientami premium i być pierwszym wyborem.

Masz dość pracowania z kimkolwiek i brania wszystkich zleceń, które przychodzą.

Chcesz docierać do odpowiednich klientów i nie tłumaczyć się ze swoich stawek.

Chcesz spać spokojnie i prowadzić firmę z radością.

Chcesz zamienić dupogodziny na skuteczne działanie.

Chcesz pracować kilka godzin dziennie i zarabiać dobre pieniądze.

Co zyskasz, biorąc udział w programie
"Klienckie espresso"?

[moduł MINDSET]

Porozmawiamy o przekonaniach, które bojkotują Twoje działania oraz o tym, jak nad nimi pracować.

[moduł MINDSET]

Nauczysz się technik wzmacniania pewności siebie i prezentowania oferty premium odpowiednim klientom.

[moduł KLIENT]

Zweryfikujesz swoją dotychczasową niszę i sprawdzisz, z jakimi klientami powinnaś pracować.

[moduł ZASADY]

Stworzysz zasady współpracy, którymi chcesz się od dziś kierować, pracując z klientami premium.

[moduł OFERTA]

Napiszesz na nowo swoją ofertę, dostosowując ją do klienta, z którym od dziś chcesz pracować.

[moduł KOMUNIKACJA]

Nauczysz się sztuki negocjacji i komunikacji z klientem premium.
Poznasz typy klientów i nauczysz się z nimi rozmawiać.

[moduł WYCENA]

Porozmawiamy o zasadach i sposobach wyceny oferty premium oraz o tym, czy istnieje finansowy sufit.

[moduł ORGANIZACJA]

Zrozumiesz, że nie musisz pracować 14 godzin przez 6 dni w tygodniu, by zarabiać dobre pieniądze.
Porozmawiamy o organizacji pracy z klientem premium.

[moduł PROMOCJA]

Pokażę Ci, jak skutecznie komunikować swoją markę online, jeśli nie chcesz spędzać w mediach społecznościowych 24h/dobę.

Jak będzie wyglądała praca w programie

MATERIAŁY NA PLATFORMIE

Po starcie otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdziesz nagrania video na do OŚMIU modułów (Mindset, Klient, Oferta, Wycena, Zasady, Komunikacja, Organizacja, Promocja).

Oprócz krótkich filmów ze wskazówkami na platformie znajdziesz też materiały do pracy własnej (ćwiczenia w formie workbooka).

SPOTKANIA ONLINE

Program online "Klienckie espresso" będzie trwał przez 3 miesiące. W każdym miesiącu spotykamy się 2x na żywo – na warsztatach oraz sesji Q&A (każde spotkanie będzie trwało 90 minut i będzie nagrywane).

Nagrania ze spotkań znajdziesz również na platformie szkoleniowej, byś mogła do nich wrócić w każdej chwili.

GRUPA WSPARCIA NA FACEBOOKU

Dla uczestników programu stworzę zamkniętą grupę na Facebooku – będzie to platforma wymiany doświadczeń i komunikacji pomiędzy spotkaniami na żywo.

WARSZTATY BONUSOWE

Oprócz regularnej pracy nad modułami przewidziałam też 2 warsztaty bonusowe, które pomogą Ci w jeszcze lepszym zrozumieniu klienta i prezentacji swojej oferty.

UWAGA! 

Nabór na pierwszą edycję zakończył się. Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o starcie kolejnej, zapisz się na listę:

Dla kogo JEST ten program:

Dla właścicielek firm usługowych online, które mają dość łapania się każdego zlecenia, jak leci…

Dla kobiet, które mają dość wiecznej zajętości i marzą o zleceniach za duże pieniądze.

Dla szefowych, które po kokardę mają ogólnych rad, jak zbudować dochodowy biznes.

Dla przedsiębiorczyń, które potrzebują recepty tu i teraz. Które pragną przemiany i chcą nareszcie prowadzić biznes na własnych zasadach.

Dla odważnych kobiet, które nie boją się wziąć spraw w swoje ręce i działać!

Dla kogo NIE jest:

Dla osób, które nie są pewne, czego chcą.

Dla kobiet, które są zadowolone ze swojego status quo i nie planują nic zmieniać.

Dla przedsiębiorczyń, które uważają, że to klient musi się zmienić, a one na to poczekają.

Ten program NIE jest także dla Ciebie, jeśli doskonale wiesz, z kim chcesz pracować i umiesz do takich osób dotrzeć.

W każdym innym przypadku – przyjdź i zacznij działać już dziś!

Cena programu obejmuje:

Dostęp do nagrań, podcastów, materiałów do ćwiczeń (na 12 miesięcy)

3 miesiące wspólnej pracy (spotkania na żywo
2x w miesiącu)

Dostęp do zamkniętej grupy wsparcia i wymiany doświadczeń na Facebooku

BONUS
Warsztaty maxieDISC

BONUS
Warsztaty z promocji marki

WARSZTATY MAXIE DISC Z AGNIESZKĄ PAPAJ-ŻOŁYŃSKĄ

Podczas warsztatów dowiesz się, czym jest model maxieDISC i jak jego znajomość może Ci pomóc poznać styl działania Twój i Twoich klientów.

Dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać znajomość stylów komunikacji do nawiązywania współpracy z klientami premium, budowania relacji, negocjowania oraz networkingu.

Podpowiemy Ci jak wykorzystać tę wiedzę w życiu prywatnym i zawodowym.

Dowiesz się, jakie są 4 style komunikacji i jak rozpoznać, z jakim klientem masz do czynienia oraz czego unikać w komunikacji z poszczególnymi typami klientów.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak mówić do klienta, by Cię zrozumiał, na tych warsztatach poznasz styl jego myślenia.

WARSZTATY POPROWADZI

AGNIESZKA PAPAJ-ŻOŁYŃSKA

Przedsiębiorczyni, właścicielka firmy WingPerson, certyfikowana konsultantka MaxieDISC® – narzędzia, które pozwala odkryć swój naturalny styl zachowań i osiągać lepsze efekty w biznesie oraz w relacjach z innymi ludźmi.

Na co dzień pomaga klientom lepiej poznać swoje mocne strony i wykorzystać je w życiu zawodowym. Autorka książki „Podcast w biznesie”, podcasterka.

Wartość warsztatów:
1000 zł

Udział w tych warsztatach pomoże Ci zrozumieć, jaki jest Twój naturalny styl komunikacji i jak użyć swoich mocy do pracy z wymarzonym klientem.

Dzięki tej wiedzy przestaniesz dopasowywać się na siłę do klientów, którzy i tak nie docenią tego, co i jak dla nich robisz.

Poznasz lepiej samą siebie i zrozumiesz, że różni klienci używają różnych słów kluczowych w swojej komunikacji. To dlatego z jednymi "nadajemy na tych samych falach", a z innymi "zupełnie nie czujemy chemii".

Warsztaty maxieDISC pomogą Ci w znalezieniu klienta premium, który mówi Twoim językiem.

WARSZTATY "PROMOCJA TWOJEJ MARKI W SIECI"

 

Budowanie marki osobistej zajmuje mnóstwo czasu. Wszędzie słyszysz, że powinnaś być obecna w mediach, dopasowywać się do trendów, śpiewać, tańczyć, nagrywać rolki. 

Być jednocześnie zabawna i profesjonalna.

Dawać wartość. I rozrywkę.

Jak to pogodzić? 

Jak promować swoją markę i swoje usługi NA WŁASNYCH ZASADACH?

Co jeśli nie chcesz być obecna wszędzie, zawsze i dla każdego? Pokazywać, co jadłaś na śniadanie i gdzie jedziesz na wakacje?

Kiedy zaczynałam działać online, realizowałam dokładnie ten scenariusz. To bardzo prosta droga do wypalenia. Uwierz mi. Ale da się zejść z “jedynej słusznej ścieżki”.

Podczas warsztatów o promocji Twojej marki i osoby w sieci porozmawiamy o nienachalnych sposobach budowania wizerunku, które są dopasowane do Twojego stylu i Twojej osobowości.

Da się zbudować markę, nie zaprzedając duszy algorytmom – a ja pokażę Ci jak to zrobić!

Wartość warsztatów:
1000 zł

Udział w tych pomoże Ci zdjąć z siebie presję działania tak jak wszyscy.

Zrozumiesz, jaka forma budowania i promocji marki jest dla Ciebie najbardziej naturalna.

Poznasz metody promocji inne niż wieczna polka-galopka w mediach społecznościowych i ściganie się z algorytmami.

Oraz nauczysz się wykorzystywać tę wiedzę do pozyskania klienta premium.

Ile kosztuje udział w programie:

3-miesięczny program "Klienckie espresso" o wartości 2197 zł

Warsztaty maxieDISC o wartości 1000 zł

Warsztaty "Promuj swoją markę w sieci" o wartości 1000 zł

Dostęp do grupy wsparcia na Facebooku o wartości 997 zł

Razem 5194 zł

Cena 2197 zł

UWAGA! 
Nabór na pierwszą edycję zakończył się. Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o starcie kolejnej, zapisz się na listę:

Chcesz pracować z płacącymi klientami, którzy sami ustawiają się do Ciebie w kolejce?

Pomoże Ci w tym ten bardzo praktyczny i nastawiony na transformację program online.

Już po pierwszych spotkaniach zrozumiesz, co możesz zmienić i jak zacząć działać, by docierać do płacących klientów. Po wdrożeniu w życie kilku wskazówek dokonasz rewolucji w swojej firmie i będziesz ją prowadzić z prawdziwą satysfakcją.
Karolina Brzuchalska_2

Co mówią inni o pracy ze mną?

Bardzo polecam! Przed rozpoczęciem kursu miałam OGROMNY problem, żeby pozyskać nowych klientów — choćby jakichkolwiek. Byłam dość sceptycznie nastawiona, bo czytałam już niemal wszystko, co dotyczyło pozyskania klienta. Po miesiącu trwania kursu mam tylu super klientów, że nie ogarniam i już deleguję zadania dalej 🙂 Praktyczna wiedza i wsparcie Karoliny, było przełomem w moim myśleniu i podejściu do klienta, poszukiwania go, ale i sposobu wysyłania ofert.

Kasia

Szczerze polecam, gdyż Karolina wyczerpuje tematykę, Moja przygoda z Karoliną zaczęła się od kursu “Gdzie ci klienci”, bardzo spodobał mi się sposób, w jaki dzieli się ona wiedzą. 
W trakcie programu Karolina pomogła mi wystartować z biznesem i znaleźć niszę, w której poczułam się dobrze. Polecam wszystkim współpracę z Karoliną – ona potrafi poukładać w głowie, przemycając przykłady z praktyki. Nie podaje zawsze gotowych rozwiązań, ale pokazuje gdzie szukać rozwiązań. Dodatkowo mobilizuje do działania i zawsze chętnie odpowiada na wszystkie pytania.

Aleksandra

Polecam, zwłaszcza jeśli już próbowałaś innych kursów i nic to nie dało. Ten kurs to inne spojrzenie na temat rozwijania biznesu i szukania klientów. Jeśli na dźwięk “porozmawiaj z potencjalnym klientem” paraliżuje Cię strach, tu dowiesz się jak to zrobić. Miałam już dość powtarzania tych samych biznesowych podstaw – tu w końcu było inaczej.

Dominika

Najczęściej zadawane pytania

Program przygotowałam dla kobiet, które prowadzą własną firmę online minimum kilka miesięcy, ale jeśli dopiero startujesz, na pewno wykorzystasz zdobytą tu wiedzę i od samego początku wystartujesz z dobrze zbudowanymi podstawami biznesu.

Nie. Szkolenie zaprojektowałam dla kobiet, które prowadzą działalność usługową. Nie znajdziesz w nim strategii sprzedaży produktów fizycznych, a wskazówki, jak zdobywać klienta premium na usługi online.

Program online “Klienckie espresso” to połączenie materiałów dostępnych na platformie online, do których masz stały dostęp przez 12 miesięcy (video, podcasty, nagrania spotkań na żywo, workbook, materiały do ćwiczeń), spotkań na żywo na ZOOM-ie oraz sesji Q&A na Facebooku ( naprzemienne spotkania co 2 tygodnie). Spotkania będą odbywały się przez 3 miesiące (marzec, kwiecień, maj). Dodatkowo będziesz miała dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku, na której możesz zadawać pytania w dowolnym momencie.

Nie. Wszystkie materiały na platformie zostały nagrane od zera i nigdy wcześniej nie pojawiły się na moich szkoleniach. Wiedza może się częściowo powtórzyć, ale podczas tego programu uczę zupełnie nowego podejścia do sprzedaży usług.

Materiały z programu będą dla Ciebie dostępne od razu.

Bo zależy mi na Twoich rezultatach 🙂 Jeśli nie będziesz zmotywowana do pracy, nigdy nie zmienisz swojego podejścia do prowadzenia firmy.

Tak. Otrzymasz fakturę z 23% vatem (cena na stronie jest ceną brutto).

Sprawdź foldery „Spam” i „Oferty” – zdarza się, że maile trafiają w to miejsce.

Jeżeli ich tam nie znajdziesz, napisz do mnie na adres: kontakt@prettywelldone.pl

Jesteś gotowa na pracę z klientami premium?
Poznaj nowe metody na ich pozyskanie
podczas programu "Klienckie espresso"

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close