

Czy Twój klient wie, w czym możesz pomóc i go wesprzeć?
Precyzja w komunikacji to słowo-klucz. Mówi się, że jeśli tego, co przekazujesz, nie zrozumie dziecko, oznacza to, że robisz to źle lub... nie rozumiesz, co chcesz powiedzieć. Czy potencjalny klient,

3 rzeczy, które daje własna firma
Własna firma. Co myślisz, kiedy słyszysz te słowa? Wolność? Poczucie odpowiedzialności? Władza? Nieograniczone możliwości? Po części założenie działalności daje to wszystko. Kiedy pracujesz na etacie, nie zdajesz sobie często sprawy

USP Przedsiębiorcy – czyli co masz w sobie tak wyjątkowego, że klient nie może Ci się oprzeć?
Każda z nas chce być wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju, przyciągająca uwagę tych, na których nam najbardziej zależy. A kiedy pomyślimy o tej wyjątkowości w kontekście zdobywania klienta, zaczyna się

Własna firma: Jak odkryłam sposób na to, co chcę robić w życiu
W poprzednim wpisie opowiadałam Ci o tym, dlaczego zdecydowałam się wspierać kobiety w ich rozwoju i zmianie ścieżki zawodowej. Możesz się zastanawiać, czy od samego początku wiedziałam, co chcę robić

Od szarej myszki do trenerki i mentorki, czyli dlaczego w ogóle mi się chce
Simon Sinek w swojej książce „Zaczynaj od dlaczego” zachęca do zadawania sobie pytania „WHY” zawsze, zanim tylko zabierzemy się za jakieś działanie. Zadałam sobie więc to pytanie, zanim zaczęłam pisać