
CZEGO NIE LUBIĘ W BIZNESIE ONLINE
Niemal każda przedsiębiorczyni, kiedy ją zapytasz, czy chciałaby pracować na etacie, krzyczy głośno: "NIEEE!" A potem przekonuje Cię, dlaczego dla niej prowadzenie firmy jest takie dobre. Nie mam co prawda

DLACZEGO WARTO KIEROWAĆ SIĘ WARTOŚCIAMI, GDY BUDUJESZ FIRMĘ
Zbudować firmę i stworzyć ofertę możesz na wiele sposobów. Najczęściej bierze się pod uwagę swoje umiejętności, mieszamy je z potrzebami klienta i wychodzi piękna mikstura zwana ofertą. Potem już tylko

KOCHAM MOJĄ FIRMĘ, ALE GDZIE SĄ PIENIĄDZE?
Zdarza Ci się zatracić w tym, co robisz? Uwielbiasz swoją firmę i momentami rzeczywiście zapominasz, że to Twoja praca? Niestety rzeczywistość brutalnie o sobie przypomina, kiedy zaglądasz na konto… Jak

MARKA OSOBISTA – O TYCH KOSZTACH CZĘSTO NIE MÓWI SIĘ GŁOŚNO
Ile kosztuje budowanie marki osobistej w sieci? Miliony monet. Albo nic. O tym nie mówi się głośno. A przynajmniej nie za często. A także o zaskakujących, czasem oburzających propozycjach, które

Klient premium to nie ten, który płaci duże faktury
Znana marka, świetna jakość, duże pieniądze. A także blichtr, czerwone dywany, złote dodatki, luksus – to zazwyczaj mamy z tyłu głowy, gdy słyszymy słowo „premium”. Kim zatem jest klient premium?

Marka osobista – ukryte koszty prowadzenia firmy
„Marka osobista to gorący trend 2023 roku” – czytam co najmniej od kilku tygodni w różnych mediach. „Trzeba budować markę, trzeba temu poświęcać czas, nie możesz pominąć tego elementu, kiedy

OD ZERA DO MULTIPRZEDSIĘBIORCZYNI, CZYLI JAK NAUCZYŁAM SIĘ PROWADZIĆ BIZNES
Założyłam własną firmę, nie mając żadnych wzorów postępowania. Wszyscy w mojej rodzinie pracowali na etacie i uważali to za najlepszą możliwą opcję. Prowadzenie firmy było traktowane jako ZUO mniej lub

Przekonania o sprzedaży, które hamują Cię przed zarabianiem
Kiedy pytam moje klientki "Co robisz, żeby sprzedawać?", często słyszę: "Noo, piszę posty i daję wartość". Super! A czy w tych postach znajduje się wezwanie do działania? Czy klient wie,

Czy Twój klient wie, w czym możesz pomóc i go wesprzeć?
Precyzja w komunikacji to słowo-klucz. Mówi się, że jeśli tego, co przekazujesz, nie zrozumie dziecko, oznacza to, że robisz to źle lub... nie rozumiesz, co chcesz powiedzieć. Czy potencjalny klient,